Wie zijn we

Het Hanze College heeft oog voor jou!

Op het Hanze College voelt iedereen zich welkom.  We hebben oog voor jou, je ouders, je talenten, ambities en passies en dat allemaal in relatie tot de omgeving. Het Hanze geeft leerlingen een plek waardoor je merkt dat je er mag zijn en dat je meetelt. We vinden het belangrijk dat je een diploma behaalt en het beste uit jezelf haalt!

Het Hanze College staat niet alleen bekend om haar goede onderwijs. Op onze school bieden we veel kansen. Wij werken met klassen waarbij leerlingen de kans krijgen om op te stromen naar een hoger advies dan het advies van de basisschool.

Het Hanze College biedt:

• onderwijs op mavo, kader en basis niveau
  • veel kansen
  • betrokken leraren en leerlingen
  • een veilige sfeer op school
  • veel activiteiten voor leerlingen
  • leren door te doen
  • goede slagingspercentages

In VO Oosterhout werken alle scholen voor voortgezet onderwijs samen om te zorgen voor passend en goed onderwijs voor alle leerlingen in Oosterhout en de directe omgeving.

Wil je meer weten over het Hanze College?
Kijk dan naar de video over de school of kom langs op onze open avonden.